к

 

Гарантійний ремонт

На гарантійне обслуговування продукція приймається від Покупця при виконанні наступних умов:

  1. Наявність правильно оформленого гарантійного талону фірми-виробника з печаттю торгової організації та датою продажу.

  2. Наявність касового чеку.

  3. Покупцем не були порушені правила експлуатації та використання, умови зберігання товару.

  4. Відсутність слідів вскриву товару, наявність заводських пломб.

  5. Не закінчився гарантійний термін, встановлений фірмою-виробником товару ( Закон "Про захист прав споживачів").

Умови гарантійного обслуговування

  1. Гарантія росповсюджується на любі недоліки (несправності) виробу, визвані скритими дефектами виробництва чи матеріалу. Заміна несправних частин і робота пов'язана з цим проводиться безкоштовно.

  2. Гарантія не розповсюджується на недоліки (несправності) виробу викликані наступними причинами:

  • використання з порушенням правил експлуатації або небережним використанням.

  • використанням, що виходить за рамки особистих побутових потреб або надмірно інтенсивним використанням.

  • пошкодження насадок чи інших змінних частин (фільтрів, сіток, мішків, колб, кришок, ножів, трубок, шлангів і т.д.)

  • механічні пошкодження в результаті удару, падіння і т.д.

  • підключення в електромережу з напругою, що відрізняється від вказаної на виробі.

  • не вказанна в інструкції по експлуатації розборка або зміна конструкції виробу.

  • проникнення рідини, пилу, грязі, комах чи інших посторонніх предметів всередину виробу.

  • природній знос частин з обмеженим терміном служби, а також витратних матеріалів.

  • використання неякісних, що виробили свій ресурс приладдя, насадок, аксесуарів.

  • відкладення накипу незалежно від використовуваної води;

  • дія високих температур на пластикові та інші не термостійкі частини.

  • форс-мажорні обставини (пошкодження товару при транспортуванні або нещасного випадку, пожежі, стихії та інше).

Особливі умови

Термін виконання гарантійного ремонту складає 14 робочих днів з дня прийняття виробу в ремонт чи за погодженням сторін в інший термін (Закон "Про захист прав споживачів" ст. 8).

Сервісний центр не несе відповідальності за недоліки у виконаних роботах або наданих послугах, якщо доведе, що вони виникли з вини самого Споживача (Закон «Про захист прав споживачів», стаття 10 п. 6).

Покупець має право обміняти товар належної якості там, де товар був придбаний (якщо товар не підійшов формою, габаритам, фасоном, кольором) протягом 14 днів не враховуючи дня покупки (Закон «Про захист прав споживачів», стаття 9 п. 1).

Обмін підлягає у випадку:

  • товар не використовувався.

  • збереження товарного вигляду.

  • наявність пломб.

  • відсутність слідів вскриття.

  • наявність товарного або касового чеку.